پاییـ ـ ـز
نَـبـضـ اِحـسـآسـ
درباره وبلاگ




پيوندها
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دل نـــوشــته هــای یــه جــــوان
پسر خوب
صادقtanha tarin tanha
*کافه تنهایی*M ♥
تـᓘـتـــــــــہ سیــــــــاه بـــــــاراלּ*باران جونم*
ღ♥ღعـشـق مـمـنـوعـه ღ♥ღ
حقیقت تلخ*شیما جون*
ܓܨدلــــــــــم خیلی گرفتهܓܨ*Arshya*
یک دلتنگی ساده...* yas*
قمـــــ ❤ـــــار ســـــرنوشتــــ ❤ـــــ..هانیه جون..
عشق2طرفه*محمد*
♥ ♥ عاشــــقانه ا ے از جنــس پاییــــز ♥ ♥ باران جون
... ㋡ کلبــ ـهـ ےِ مَـטּ ...
ミ★ミبــــــازی روزگــــارミ★ミ
☂ッ حــ๛ פֿــפּبـــــ ッ☂
♥●•٠·˙ صدای سکوت ˙·٠•●♥
خاطرات تنهایی* وحیــــــℒℴνℯــد *
همین نزدیکی ها*اعظم جون*
یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
من و خاطره هام*مائده جون*
عاطفه black rose
ღکـــلـبه ی تـــنهایـــی مــنღ
*دلتنگی های ترلان*
عشقی
نقابـــــــــ عشق
☀ڪآفـــہ تـَــنــ ـهآیــے☀
☀پسران سبز☀
☀اسیر عشق خیابونی☀
☀رز سفید آریا جونم☀
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و آدرس marjan291.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 762
بازدید کل : 19883
تعداد مطالب : 115
تعداد نظرات : 2256
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
mar♡jan

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:, :: 7:53 :: نويسنده : mar♡jan

پآییـ ـز شده و خرمــ ـآلوهآی لبآنتــ ـ گل اندآخـ ـته ؛

مرآ به نوبرآنـ ـه ای گـ ـس مهمـ ـآن کـ ـن!

پآئیز مبآرکـــــــ ـــــــ
http://pixpatogh.com/image_gallery/Nature%20/Fall/1.jpg

من و یکـ ـ پاییـ ـز و یکـ ـ مهر در جاده ای پر پیچ و خم از برگـ ـ های نم پاییزی ،


کمیِ مـ ـه و کمی بـ ـوی آتش


چه لذتـ ـی داشت اگر تو هم کنـ ـارم بودی …



نظرات شما عزیزان:

خسرو
ساعت13:06---10 مهر 1392
قلب من قطعه ای از مزار تنهایی هاست / غم دنیاست که در گوشه ی قلبم پیداست
وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی / بی تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:03---6 مهر 1392
سکوت

یعنی اما … یعنی اگر …

یعنی هزار و یک دلیل که “دل” میترسد بلند بگوید …


سمر
ساعت10:01---4 مهر 1392
ای دنیا ای دنیا کجایی
ای دنیا ای سحرا کجایی
ای عشق من ای دنیای من
ای گل من ای نفس من
کجایی دوست دارم کجایی
دنیای من دوست دارم وای
دنیای من کجایی
رفتی اره رفتی
به اون دنیا د کجا رفتی
منو با این دنیا تنها نذار
منو رها نکن دنیای من


سمر
ساعت18:28---3 مهر 1392
زندگی رادوست دارم نه درقفس
عاشقی رادوست دارم نه درهوس
تورادوست دارم تااخرین نفس....
اپپپپپمممممم میای


آریا
ساعت9:28---3 مهر 1392
مرجانک عزیزم چقد زیبا سرودی
قصه برگهای تنهارو
که در جاده پر پیچ و خم عشق
کوله باری از خاطره به تو هدیه کردند
و آه! کنار تو چقد زیباست
ای نبض احساس همیشگیم چقد زیباست...


ASMA
ساعت22:50---1 مهر 1392
بعضی ها رو باید از توی رویات بکشی بیرون و محکم بغلشون کنی

بعد آروم در گوشش بگی:

آخه تو چرا واقعی نیستی لا مصب...؟


ASMA
ساعت22:48---1 مهر 1392
ديگر از تمام ديالوگ هاي عاشقانه خسته شدم

دلم فقط يک سلام,يک دوستت دارم خشک و خالي

از لبــاني با صــــــداقـــــــت مـي خــــــواهد . . . . .!


sara
ساعت20:51---1 مهر 1392
برگ های پاییزی. سرشار از شعور ِ درخت اند. و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند. آرام قدم بگذار …. بر چهره ی تکیده ی آن ها. این برگها حُرمت دارند.. درد ِ پاییز ،درد ِ ” دانستن ” است .

زیبا بود


سمر
ساعت15:59---1 مهر 1392

باید بازیگر شوم ،
آرامش را بازی کنم …
باز باید خنده را به زور بر لبهایم بنشانم …
باز باید مواظب اشک هایم باشم …
باز همان تظاهر همیشگی : ” خوبم …


sherlock
ساعت13:51---1 مهر 1392
qashng bod , mrci az khabaret

mehdi
ساعت11:32---1 مهر 1392
قشــــــــنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: